מנסור עבאס וביבי : מתי הבנתי שביבי הולך עם עבאס דעות הארץ - לא הגענו לישיבה כי אנחנו לא חלק מאף גוש.

מנסור עבאס וביבי : מתי ×"×'נתי ש×'×™×'×™ ×"ולך עם ×¢×'אס ×"עות ×"ארץ - לא הגענו לישיבה כי אנחנו לא חלק מאף גוש.. כל מאמץ להשיג הישגים לציבור הערבי כרוך בפרגמטיות מסוימת, אבל עבאס לוקח את זה רחוק מדי יש לגוש השינוי 61, מנסור עבאס הוא חלק מהגוש. ללא עבאס, שום גוש אינו יכול להקים ממשלה סמוטריץ' היחיד שהייתי יכול לסמוך עליו. במפלגה פונים לבנט ומאשימים אותו במשחקי אגו מסוכנים (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

הקרע הפנימי בתוך הרשימה המשותפת החריף השבוע בעקבות השתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הוועדה למאבק באלימות בחברה הערבית, בראשותו של יור רעם, חכ מנסור עבאס. איימן עודה הוא הפוליטיקאי היחידי שאני מאמין בו. המאזין, שהצביע בבחירות האחרונות לציונות הדתית, הסביר: אנשי מפלגת רעמ, בראשות מנסור עבאס המאושפז בבית חולים, נעדרו היום מישיבת ראשי הגוש המתנגד לנתניהו. אחרי פטירתו בשנת 2017, תפס מנסור עבאס את מנהיגות הפלג הדרומי.

מנסור ×¢×'אס וואל×
מנסור ×¢×'אס וואל×" ת×'יות from img.wcdn.co.il
אני מקווה שלבנט יהיה את האומץ הזה, הם לא צריכים את מנסור עבאס, רק את תמיכת בנט ולתת לו את כס ראש הממשלה ושלפיד יוותר הפעם וזו גדולה של לפיד. איימן עודה הוא הפוליטיקאי היחידי שאני מאמין בו. נתניהו נכנס למערכה בעזה עם תנאי פתיחה חלומיים, ועד מהרה גם איום ממשלת השינוי הוסר גם המפכל הנוכחי מגלה שאמירת אמת אינה משתלמת בנט, סער וגנץ: ומשאר החכים הערביים אתה מרוצה? טוב שרם א שיח בלי שלום משלום בלי שרם א שיח , וביבי אומר: הייתי איש סודם של שרה וביבי. ממטרת הסחרירים של בלפור לא נחה מנסור עבאס הוא עוד נזק אגבי של המבצע ומה אמרה. ללא עבאס, שום גוש אינו יכול להקים ממשלה

התנאים של מנסור עבאס ליאיר לפיד יור יש עתיד, יאיר לפיד, נפגש עם יור רעמ מנסור עבאס.

מצא את ההבדלים בגין זל, שרון זל וביבי שלושתם ביחד לא הגיעו לקרסולי הימניות של גולדה מאיר זל, ראשי הממשלה היחידים שהיו ימנים. נתניהו יקים ממשלה עם מנסור עבאס!!!!!!!!!!!!!! יש להם תחושה שישראל והישראלים קטנים עליהם בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב מאנה כי החליט לא להצביע נתניהו: ממשלה עם התנועה האיסלמית של מנסור עבאס, שמהדהדת רעיונות של האחים המוסלמים. ללא עבאס, שום גוש אינו יכול להקים ממשלה הייתי איש סודם של שרה וביבי. במהלך הפגישה הציג עבאס ללפיד רשימת דרישות בתמורה לתמיכה בו. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. נתניהו נכנס למערכה בעזה עם תנאי פתיחה חלומיים, ועד מהרה גם איום ממשלת השינוי הוסר גם המפכל הנוכחי מגלה שאמירת אמת אינה משתלמת בנט, סער וגנץ: לא הגענו לישיבה כי אנחנו לא חלק מאף גוש. ביבי השתמש בו וזרק אותו. ומשאר החכים הערביים אתה מרוצה? אני מקווה שלבנט יהיה את האומץ הזה, הם לא צריכים את מנסור עבאס, רק את תמיכת בנט ולתת לו את כס ראש הממשלה ושלפיד יוותר הפעם וזו גדולה של לפיד.

סמוטריץ' היחיד שהייתי יכול לסמוך עליו. צפה בפרופיל חפש הודעות הודעה פרטית. תארו לעצמכם שזה כבר אטריות קרות לדבר על זה שערבי מוסלמי מהאמירויות קנה את ביתר ירושלים הטהורה לעד. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. אז מנסור עבאס אכזב אותך, בלשון המעטה.

מנסור ×¢×'אס ×
מנסור ×¢×'אס ×"ראיון ש×"ו×'יל לפיצוץ ×'רשימ×" ×"משותפת ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד נתניהו נסמך על מפלגות הימין זה לא יקרה. נתניהו יקים ממשלה עם מנסור עבאס!!!!!!!!!!!!!! איך זה שחברי הליכוד ואנשי הימין לא מזועזעים מזה שביבי רוצה לשתף פעולה עם מנסור עבאס תומך חמאס שהולך לבקר ולנחם משפחות של מחבלים, מנסור עבאס ורעמ ושאר הערבים, אפילו לא מכירים בקיום של ישראל. ביבי השתמש בו וזרק אותו. אני מקווה שלבנט יהיה את האומץ הזה, הם לא צריכים את מנסור עבאס, רק את תמיכת בנט ולתת לו את כס ראש הממשלה ושלפיד יוותר הפעם וזו גדולה של לפיד. במפלגה פונים לבנט ומאשימים אותו במשחקי אגו מסוכנים (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. לא הגענו לישיבה כי אנחנו לא חלק מאף גוש. נתניהו נכנס למערכה בעזה עם תנאי פתיחה חלומיים, ועד מהרה גם איום ממשלת השינוי הוסר גם המפכל הנוכחי מגלה שאמירת אמת אינה משתלמת בנט, סער וגנץ:

לא רוצה להיות חלק משום גוש‎‏ • צפו ארבעת המנדטים של מפלגת רעם יכולים להכריע אם ישראל תלך לסבב בחירות נוסף או שלראשונה בהיסטוריה תורכב ממשלה בתמיכת מפלגה ערבית.

הייתי איש סודם של שרה וביבי. אבתיסאם מראענה אל תתפטרי, לכי לבית המשפט העליון ואלוהים יהיה בעזרך. יש להם תחושה שישראל והישראלים קטנים עליהם בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב מאנה כי החליט לא להצביע נתניהו: אנשי מפלגת רעמ, בראשות מנסור עבאס המאושפז בבית חולים, נעדרו היום מישיבת ראשי הגוש המתנגד לנתניהו. אני החלטתי להביע תמיכה במספר שבע אצלנו ברשימה לכנסת של מפלגת העבודה, וזאת בניגוד לעמדת יתר חברי המשותפת, שבלשון המעטה לא רואים בעין יפה. עבאס דווקא צפוני, תושב מע'אר בגליל התחתון. יור מפלגת רעמ, מנסור עבאס, האיש שיכריע איזו ממשלה תקום בישראל בחודש הקרוב, ממשיך לשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא חושף באיזו גוש הוא נוטה לתמוך. בראיון שהעניק היום (חמישי) לרדיו 'מכאן' אמר עבאס כי בסופו של דבר, כל ממשלה. הקרע הפנימי בתוך הרשימה המשותפת החריף השבוע בעקבות השתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הוועדה למאבק באלימות בחברה הערבית, בראשותו של יור רעם, חכ מנסור עבאס. נתניהו יקים ממשלה עם מנסור עבאס!!!!!!!!!!!!!! זה המפלגה שאני מצביע לה גם בבחירות העירוניות. וביבי ושס השמאלנים רצה לעשות איתו ממשלה.

טוב ממשלה עם מנסור עבאס. נתניהו נכנס למערכה בעזה עם תנאי פתיחה חלומיים, ועד מהרה גם איום ממשלת השינוי הוסר גם המפכל הנוכחי מגלה שאמירת אמת אינה משתלמת בנט, סער וגנץ: איך זה שחברי הליכוד ואנשי הימין לא מזועזעים מזה שביבי רוצה לשתף פעולה עם מנסור עבאס תומך חמאס שהולך לבקר ולנחם משפחות של מחבלים, מנסור עבאס ורעמ ושאר הערבים, אפילו לא מכירים בקיום של ישראל. אני מקווה שלבנט יהיה את האומץ הזה, הם לא צריכים את מנסור עבאס, רק את תמיכת בנט ולתת לו את כס ראש הממשלה ושלפיד יוותר הפעם וזו גדולה של לפיד. יש לגוש השינוי 61, מנסור עבאס הוא חלק מהגוש.

מנסור ×¢×'אס ו×'×™×'×™ אם ×™×'שילו או יתקיימו תנאים מתאימים ×'צ×
מנסור ×¢×'אס ו×'×™×'×™ אם ×™×'שילו או יתקיימו תנאים מתאימים ×'צ×" מסוים אנחנו נשקול ×—×'יר×" from images1.ynet.co.il
יור מפלגת רעמ, מנסור עבאס, האיש שיכריע איזו ממשלה תקום בישראל בחודש הקרוב, ממשיך לשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא חושף באיזו גוש הוא נוטה לתמוך. ללא עבאס, שום גוש אינו יכול להקים ממשלה אנשי מפלגת רעמ, בראשות מנסור עבאס המאושפז בבית חולים, נעדרו היום מישיבת ראשי הגוש המתנגד לנתניהו. נתניהו יקים ממשלה עם מנסור עבאס!!!!!!!!!!!!!! במפלגה פונים לבנט ומאשימים אותו במשחקי אגו מסוכנים (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נתניהו נכנס למערכה בעזה עם תנאי פתיחה חלומיים, ועד מהרה גם איום ממשלת השינוי הוסר גם המפכל הנוכחי מגלה שאמירת אמת אינה משתלמת בנט, סער וגנץ: וזאת בניגוד לעמדת יתר חברי המשותפת, שבלשון המעטה לא רואים בעין יפה. לא רוצה להיות חלק משום גוש‎‏ • צפו ארבעת המנדטים של מפלגת רעם יכולים להכריע אם ישראל תלך לסבב בחירות נוסף או שלראשונה בהיסטוריה תורכב ממשלה בתמיכת מפלגה ערבית.

מצד אחד הוא מכניס את בן גביר מצד שני הוא תומך בחכ מנסור עבאס, ראש התנועה.

אבתיסאם מראענה אל תתפטרי, לכי לבית המשפט העליון ואלוהים יהיה בעזרך. גורם ברעמ אמר לכאן חדשות: יש להם תחושה שישראל והישראלים קטנים עליהם בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב מאנה כי החליט לא להצביע נתניהו: איך זה שחברי הליכוד ואנשי הימין לא מזועזעים מזה שביבי רוצה לשתף פעולה עם מנסור עבאס תומך חמאס שהולך לבקר ולנחם משפחות של מחבלים, מנסור עבאס ורעמ ושאר הערבים, אפילו לא מכירים בקיום של ישראל. איימן עודה, מנסור עבאס, אביר קארה: לא הגענו לישיבה כי אנחנו לא חלק מאף גוש. לא רוצה להיות חלק משום גוש‎‏ • צפו ארבעת המנדטים של מפלגת רעם יכולים להכריע אם ישראל תלך לסבב בחירות נוסף או שלראשונה בהיסטוריה תורכב ממשלה בתמיכת מפלגה ערבית. דייוויד רז (קאוצ'ר) סבא אורי, אלירן (המשטרה לשרותך) דודו ארז: כל מאמץ להשיג הישגים לציבור הערבי כרוך בפרגמטיות מסוימת, אבל עבאס לוקח את זה רחוק מדי ממטרת הסחרירים של בלפור לא נחה מנסור עבאס הוא עוד נזק אגבי של המבצע ומה אמרה. בנט וביבי מסוגלים לשבת עם רעמ, ובעיניי הם תומכי טרור מוצהרים. החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד נתניהו נסמך על מפלגות הימין זה לא יקרה. איך זה שחברי הליכוד ואנשי הימין לא מזועזעים מזה שביבי רוצה לשתף פעולה עם מנסור עבאס תומך חמאס שהולך לבקר ולנחם משפחות של מחבלים, מנסור עבאס ורעמ ושאר הערבים, אפילו לא מכירים בקיום של ישראל.

קיים שיתוף פעולה בין התנועה האסלאמית על ארבעת חבריה ב רשימה המשותפת (בראשות יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס), לבין ממשלתו של בנימין נתניהו מנסור עבאס. במפלגה פונים לבנט ומאשימים אותו במשחקי אגו מסוכנים (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook